Мати Макрина – Јављање патријарха Павла, у лето 2012.године


Пpoчитајте транскрипт мати Макрине
Видео снимак “Јављање Патријарха Павла Мати Макрини” смо уклонили поштујући жељу аутора.
Наиме, нама се обратио аутор видео снимка са молбом да тај видео снимак уклонимо. Он наводи да су исти видео, на његов захтев, уклонили и многи власници YouTube канала који су га, у нешто скраћеној верзији, раније постављали. (У верзији која кружи интернетом исечен је део на крају снимка у коме се помиње Владика Артемије!).
Аутор видео снимка каже: – Времена су тешка. Није добро због ове велике мученице и монахиње, да је јури, ујурује и прети јој полиција. Већ је пуно намучена и пострадала, мајка јој је, када је имала последње хапшење, доживела инфаркт.
Аутор је навео да му је Мати Макрина саопштила да неки људи тумаче да је (овим видео снимком) она народ позвала на пуч или буну. – Не дај Боже. Она је много добра жена и монахиња, велики страдалник. Иначе ово виђење је када је Патријарх Павле био жив, био је на ВМА, малтене у кућном притвору, и онда јој се јавио и такво је било виђење.
*Јављање патријарха Павла Мати Макрини (снимљено у лето 2012.)*
Транскрипт видео снимка:
- Oче, нисам ја спавала… Сад ми је јасно како је (било) кад је Господ Бог позвао апостола Павла из улице Праве… да оде тамо да крсти Корнилија и његову породицу. Тако, Господ га призвао, он је био на молитви на спрату куће, он (је био) будан, отворених очију… и само се десио пред његовим вратима.
Само Патријарх Павле овако стао и нада мном… Тако, отворених очију лежим. Патријарх Павле стоји поред мене. Како смо стали изнад те Београђанке, само ми је показао Београд изнад, и оно… кад ја видим оно велики, велики штрајк у Београду, просто устанак, грађански рат, не знам шта је. Људи изашли на улице, маса, протести. Извели војску, тенкове. Полиција бије народ. Неки вагони и камиони притежу, видим – притежу овако, и свештенство и монаштво. Сад је ваљда то у духовном смислу да су притиснути, да су уцењени. Показује ми лепо неке вагоне који притежу монаштво, овако, хоће да их попрште.
Патријарх Павле поред мене стоји и каже: ћери моја Макрина, видиш да ни моја деца не могу трпети, видиш да ми не могу више уцене издржати. Многи ће ми отићи кућама, напустиће монаштво, многи ће ми цикнути, многи ће ми полудети. Многи ми неће издржати. Све ће уцене радити, каже, затвараће их… неће моћи издржати. Каже: молим те, биће велики скуп, каже: Биће један велики протест у Београду. Биће штрајк, каже општи у Србији. И он мене показује све, каже оно бије, излази полиција, тенкови, ја гледам. А ми смо горе негде, над облаком, овако, и ми гледамо то све одозго.
Само у моменту, ја гледам, отвори се небо. Хиљаде је војника униформисаних слетело над Београд. И онај народ брани, развађа, оно вуче, гура оне тенкове. Као, оне камионе одгурава… Крв, повређени, свирају хитне помоћи… доле је маса. Видим одозго и мантије, и свештенство и монаштво, свега.
Будна сам, видим ја, умијем се… јесам бре будна. Јаој мене, кажем, па чекај шта је… ја сам… Али, шта је чудо: још увек чујем вриску људи који те прште, бију, и милиција и тенкови, још ми галама стоји око мене… Чујем буку… Шта сад би – па видела сам над Београдом пропаст. Ау, кажем… И кад ми каже Патријарх да ће Београд изгубити благослов и да неће више Патријаршија постојати и да ће Београд да страда. Ја се окренем овако, па легнем у кревет… Еј мене, куд` ћу… Па се овако умирим на јастуку и враћам филм одзвања ми – речи његове у глави…
Само тог часа ме Бог увери, поново је поред мене стао Патријарх Павле, са све капом, са све одејанијем, са све Паном његовом. После тога – миомирис је наставио да мирише још три месеца. Све ће јеретике Бог склонити, Он ће своју цркву очистити, и Бог ће нас окупити после тих свих страдања, да у Крушевцу откопамо Светитеље и да се крунише Цар, кога ће Бог довести и Бог одредити. Све ће их Бог склонити и Бог ће их очистити, значи неће их један остати. Да ће, каже умирати, да се неће сарањивати. Умираће, каже, неће стићи.. нити ће смети да приђу људи да их пипну, каже Гаврило – отпаднике од вере.
Према томе, сада, нема вође који ће повести народ да одбрани веру, да одбрани Цркву. Нема тог владике који ступа и каже: људи устајмо, ми не пристајемо. Да пошаљемо глас… Није сазрело време, јер се још није испунило! Ил ће га тек Бог обелоданити и подићи ће се неки цивил… каже, … посрамиће Бог ко ће бранити веру у задње време, јер се ниједан владика не изјашњава, ни било ко, ни било шта… А ми, под терором овим не можемо да опстанемо. А они… То што ће они они све да руше, наше је да учинимо да кажемо – побунимо се, руше Грачаницу, да шаљемо писма, све. Каже Господ – чините све што је до вас, а што није у вашој моћи препустите мени… Ево Краљево – прошле године дрмао петсто пута земљотрес, сад седамсто пута. Седамсто пута регистрован земљотрес. Још се нису дозвали се памети.
Извор транскрипта: фацебоокрепортер.орг

Нема коментара:

Постави коментар