Псалам 2.


Псалам 2.
(Псалам Давидов. Пророштво о Христу).                                                                                  ДАп. 4, 25-27

1.  ЗАШТО  се узбунише народи
      и племена смислише залудне ствари?
2.   Сабраше се цареви земаљски,
      и кнезови се окупише заједно
      на Господа и на Помазаника Његовог.
                                                                       (Диапсалма, јевр. селах = станка, пауза)
3.   Раскинимо окове њихове,
      и збацимо са себе јарам њихов.
4.   Онај Који живи на небесима подсмејаће им се,
      и Господ ће им се подругнути.
5.   Тада ће им говорити у гњеву Своме,
      и у јарости Својој потрешће их.
6.   А ја сам од Њега постављен цар на Сиону,
      гори светој Његовој,
7.   јављајући заповест Господњу:
      Господ рече мени: Син Мој јеси Ти,
                                                                       ДАп. 13, 33.   Јевр. 1, 5;  5, 5.
        Ја Те данас родих.
8.   Тражи од Мене и даћу Ти народе у наследство Твоје,
      и у посед Твој крајеве земље.
9.   Напасаћеш их палицом гвозденом,    
                                                                       Откр. 2,27.
         као сасуде грнчарске разбићеш их.
10.  И сада, цареви, уразумите се;
       научите се све судије земаљске.
11.  Служите Господу са страхом,
       и радујте се Њему с трепетом.
12.  Примите васпитно карање, да се не разгњеви Господ,
       и погинете са пута праведног.
       Када се разгори убрзо гњев Његов,
       Блажени сви који се уздају у Њега.


Нема коментара:

Постави коментар